top of page

EKSKLUZIVNI INTERVJU - RIKARDO: ,,PARTIZAN MOŽE DO TITULE OVE GODINE AKO..."


Ekskluzivno za portal „Crno-bele novosti" govorio je 31-godišnji napadač sa Zelenortskih ostrva - Rikardo Gomeš, koji je ostavio dubok trag u Partizanu za tri godine koliko je proveo u ovom klubu.


FOTO: Telegraf.rs


Katar i odlična golgeterska forma


Gomeš je trenutno u Kataru, gde je postigao četiri gola na četiri utakmice. O svom iskustvu tamo istakao je:


- Naišao sam na dobru ekipu i dobru svlačionicu ovde. Dobro sam se adaptirao na uslove u Kataru, slično je kao kada sam bio u Dubaiju. Moj učinak je odličan, ali kao tim još moramo da napredujemo jer neke utakmice koje je trebalo da pobedimo, završile su se kiksevima.

Prvi trenuci u Partizanu


Kada je reč o prvim momentima u Partizanu, Gomeš se priseća izazova koje je imao pred sobom:


- U svakoj sezoni kada sam bio tu bilo je teško. Prvu godinu nisam znao ništa o ligi, o Srbiji, sve je bilo novo za mene i morao sam da se prilagodim brzo zato što u Partizanu nema vremena ni za šta i to je normalno kada igraš u velikim klubovima.

Obaranje rekorda


Jedan od najznačajnijih trenutaka u karijeri Gomeša bio je kada je postao najbolji strelac u istoriji Partizana u evropskim takmičenjima, pretekavši Sašu Ilića, odnosno Brazilca Klea. Na to kaže:


- Mnogo sam ponosan na sebe i činjenicu da sam najbolji strelac u istoriji Partizana u evropskim takmičenjima jer nije lako igrati evropske mečeve, ma koji protivnik da je u pitanju. Kada sam stigao u klub, ljudi su mi konstantno pričali o Kleu, posebno zato što je bio napadač... Saša... imao sam tu čast da igram i delim svlačionicu sa njim. Znam kolika je legenda!


Osporavanje kvaliteta


Gomeš se takođe osvrnuo i na kritike koje je povremeno dobijao:


- To je stvar koju nikad neću razumeti! Svakom timu protiv kog sam igrao u Srbiji sam dao gol! U Evropi: Sparta Prag je mali tim? Fejnord je mali tim? Nica i Keln su mali timovi!? Ljudi imaju problem sa sobom i pokušavaju da nađu neke stvari da bi vređali...


Prijateljstvo sa Bibarsom Nathom?


O svojoj bliskosti sa doskorašnjim kapitenom Izraela - Bibarsom Nathom, Gomeš kaže:


- Natho... Mi imamo ludu priču! Iz Partizana sam otišao, mislim, nedelju ili dve pre nego što je on potpisao. Kada sam se vratio, gledao sam način na koji igramo. Nije što je moj prijatelj, ali on je san svakog napadača i svaki napadač želi da ga ima iza sebe! Posle dve nedelje treniranja me je pozvao u svoju kuću. Kada su došle porodice, zbližili smo se. Moj sin je isto godište kao i njegov mlađi sin. Išli smo zajedno na ručkove, večere, treninge... sve je to uticalo da budemo ovo što smo danas!

FOTO: Starsportphoto


Najbolji trener sa kojim je sarađivao?


Gomeš je istakao Aleksandra Stanojevića kao najboljeg trenera s kojim je sarađivao u Partizanu i poželeo uspeh aktuelnom šefu struke crno-belih Igoru Duljaju u tekućoj sezoni:


- Duljaj je čovek koji poznaje Partizan. Odmalena je u klubu i tačno zna šta je Partizan. Želim mu svu sreću! Kao trenera ne mogu da ga komentarišem jer nisam mnogo vremena proveo sa njim, za razliku od Stanoja (Aleksandar Stanojević prim.aut) koji je za mene dodaleko najbolji trener sa kojim sam sarađivao u Partizanu!

Očekivanja pred večiti derbi i nada za titulu


Govoreći o predstojećem večitom derbiju, Gomeš je izrazio svoje mišljenje o situaciji u klubu:


- Partizan je sada u veoma dobroj poziciji. Ima prednost od 4 boda u odnosu na Zvezdu, može biti 7! Partizan ima sve u svojim rukama da iskoristi to, ali svi znamo mnoge stvari koje se tu dešavaju, mnoge stvari koje se dešavaju van terena... Ako se bude fokusirao samo na teren, velike su šanse da će osvojiti titulu!

Posećivanje košarkaških utakmica i susret sa Tavaresom


- Kada sam bio u Areni da gledam utakmicu, bio je drugačiji osećaj nego kada sam gledao na TV-u. Prva utakmica je bila protiv Monaka. Natho me je pozvao. Bila je neverovatna atmosfera! Druga utakmica na kojoj sam bio je protiv Real Madrida, sreo sam Edija Tavaresa posle utakmice koji mi je rekao nešto što neću nikada zaboraviti: „Da Real Madrid ima navijače upola kao što ih ima Partizan, niko u Evropi ne bi mogao da nas savlada!"

Ko je Rikardo kada ne govorimo o fudbalu?


Kada je reč o životu van terena, Gomeš opisuje sebe kao normalnog čoveka:


- Normalan čovek. Težim ka tome da budem sa svima dobar, da pomažem na način na koji mogu to da uradim. Radim stvari koje radi prosečan čovek, odem na kafu, provedem možda tri-četiri sata tamo, razgovaram sa prijateljima, sve aktivnosti koje obavljam su normalne...


FOTO: Starsportphoto


Za kraj našeg razgovora, Gomeš je istakao moć navijača Partizana:


- Mislim da navijači Partizana nisu svesni koliko su moćni! Verujte mi! Odigrao sam toliko evropskih i ligaških utakmica za Partizan, ali bih posebno istakao evropske: izlazim na zagrevanje i vidim navijače Partizana koji su napunili stadion spremni da vrše pritisak na Santa Klaru. Posle utakmice mi je prišlo nekoliko njihovih igrača koje poznajem i pitali su me: ,,ŠTA JE OVO!? Da li je uvek ovako?




bottom of page